Asobi Coin - Herziening van het project van Asobi



Wat is Asobimo?
Asobi is mogelijk een blockchain technologiegedreven marktplatform dat tweedehands of nieuwe content zoals muziek, e-book, games, video's, etc. levert. Voor zijn systeem tegen een betaalbare prijs. Asobimo kan een platform zijn voor uitgevers, videomakers en gebruikers, omdat ze allemaal onthecht zijn. ASOBIMO heeft meer dan vijftien jaar expertise in de ontwikkeling van online games voor meer dan 600 medewerkers over de hele wereld.
Op het platform; binnen de uitgeverij van de uitgever kunt u gevarieerde digitale inhoud kopen, terwijl u inhoud die op de secundaire markt wordt gebruikt, tegen een lagere prijs kunt kopen of uw gebruikte inhoud kunt verkopen.

Asobimo Platform-prestaties
Beste Google Play-ontwikkelaar
App Store Game Grand Prix Division Award

Betrouwbaar en veilig platform
Asobimo biedt een beveiligd cloud-systeem aan dat wordt aangeduid als blockchaintechnologie voor 'gedecentraliseerd beveiligingssysteem' (DSS).

P2P-inhoudsverdeling
Asobimo maakt een P2P-platform met gedistribueerde secundaire inhoud.

Voordelen van het Asobi-systeem
De Asobi-markt overbrugt de kloof tussen de gecentraliseerde en ook de opnieuw verdeelde wereld.
Contentaankopen en -uitwisselingen presenteren zich stevig en trouw op de Ethereum-blockchain.
DRM en contentstreaming presenteren zichzelf buiten de keten. we hebben de neiging om elke gebruikersvrijheid en ook de rechten van de uitgever te respecteren.
Omdat gebruikers hun kennis over de blockchain volledig beheren, kunnen we ze een echt gevoel van bezit bieden.
Uitgevers kunnen genieten van verbeterde markttransparantie en eerlijke distributie van inkomstenaandelen.

Marktvolume digitale inhoud (Japan)
Het marktvolume van digitale inhoud steeg in 2016 met 5,7% ten opzichte van het voorgaande jaar. Dit maakt het een volledig marktvolume van 8415 miljard yen (67,7% van de totale contentmarkt)
Films: 4.2 biljoen yen Spellen: één.9 biljoen yen Muziek / audio: negen miljard yen Grafiek / tekst: 260 miljard yen andere: één biljoen duizend yen
De digitaliseringssnelheid geeft het gestaag groeiende aandeel van elke verscheidenheid aan digitale inhoud aan. Games et al. vierkante maat met een complete 100%, video's 96,2%, muziek / audio vijfenzestig,4% en foto's / tekst seven.3%.

Het nadeel
Digitale inhoud is over het algemeen te eenvoudig om te herhalen. maar zullen we de neiging hebben om de distributie van inhoud mogelijk te maken die werkt voor gebruikers, videomakers en uitgevers?

Het antwoord
ASOBIMO dApps biedt een gedistribueerd secundair contentplatform met "Decentralized Security System" (DSS). De blockchain biedt onbetwistbaar bewijs van bezit van inhoud.

Veilige uitwisseling van speldingen
Wij bieden een veilige, waarheidsgetrouwe en modieuze marktplaats voor elk soort spel en virtueel product.

Keert terug naar uitgevers
In de meeste transacties met artikelen krijgen de uitgevers niet veel winst, maar vanwege het publishers-vriendelijke platform van Naga Virtual halen ze hun voordeel uit de vermelde hoeveelheid.

Slim contractontwerp
Voor de functies die het ASOBI COIN-platform biedt, worden gevarieerde elementen en zinnige contracten vierkant gemeten.

Eenvoudig te implementeren
"Het huidige DRM (Digital Rights Management) blijft onvolledig en het is moeilijk voor persoonlijke gebruikers om het te gebruiken, maar we zullen een ideale DRM-blockchain voor victimisatie leveren, waarmee gebruikers hun digitale inhoud eenvoudig kunnen beveiligen.

We besluiten het DSS (Decentralized Security System)
U hoeft alleen uw inhoud over te zetten naar het DSS-cloudsysteem, dus uw inhoud is voorbereid om volledig uitverkocht te zijn op het gedistribueerde contentplatform.
Geen ingenieurs vierkante maat vereist. vanwege het blockchain-platform dat we zullen produceren, voegen content-creatieven eenvoudig hun werk toe. mensen verkopen hun eigen digitale manga of games, evenals alternatieve digitale content op het platform.



Voor alternatieve gegevens met betrekking tot Asobi Coin, kunt u hun website hieronder bezoeken:

Comments